Kawowe imieniny

Znów na tapecie mam papierki z AltairArt, rozkręciłam się i naprawdę dobrze mi się z mini pracuje. Teraz w kolorach kawowych, kartka imieninowa i mocno ukwiecona. 
Wracam do pisania mgr. Dzieci na spacerze z dziadkami, w domu cisza, spokój, upolowane w sklepie na B z kropkami stempelki... poscrapowałoby się coś, a tu trzeba pisać o paragrafach, wyrokach i karach pieniężnych ;)
Na dodatek piloci z pobliskiej bazy wojskowej znów ćwiczą, słyszę jak latają i najchętniej bym polowała na samoloty z aparatem, ale cóż. Praca się sama pisać nie chce. Dałam jej na to naprawdę dużo czasu, ale nie skorzystała :)






Miłego dnia! 

Komentarze

  1. Piękna karteczka , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że praca sama się nie napisała, bo miałabyś więcej czasu na tworzenie i powstałoby więcej tak cudownych kartek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też bardzo żałuję :)
      Bardzo dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  3. moja też nie korzysta z tego czasu ;)
    a kartka cudna ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnyśmy założyć grupę wsparcia dla tych, których prace są takie nieuczynne i same pisać się nie chcą ;)

      bardzo dziękuję :)

      Usuń
  4. Pięknie zapachniało kawką:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)