Clean &Simple

Bardzo dziękuję za miłe słowa pod poprzednia notką. Naprawdę, jest mi bardzo miło i aż głupio, bo sama nie oceniam swoich talentów plastycznych zbyt wysoko, a na dodatek nie rysowałam wiele lat, więc bardzo wyszłam z wprawy. Ale dziękuje - mam pomysł na kolejną rysowaną kartkę, mam nadzieję, że się spodoba :)
A teraz zupełna zmiana stylu, ale na krótko ;) W Skarbnicy Pomysłów jest teraz wyzwanie w stylu Clean&Simple. Zdecydowanie nie jest to mój styl :D i robią te kartki namęczyłam się, bo jak tu nie potarmosić, niepotuszować, nie dodać kwiatków, koronek i wstążeczek?
W roli głównej papiery AltairArt z kolekcji Mother Love.
Jak mi wyszło? jest Clean&Simple? :)






Komentarze

  1. Bardzo fajnie Ci to wyszlo.
    I fakt C&S wcale nie jest takie proste .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło całkiem fajnie :) Efekt jest świetny.

    Zapraszam do mnie na pierwsze tegoroczne karczochowe jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)