2014/07/29

Valentine in the middle of the summer

Zdecydowanie, nie jest to kartka w moim ulubionym stylu, ale zrobiłam ją ;). Zostałam poproszona o zrobienie kartki w stylu walentykowym z kieszonką w środku na słodki upominek. Jest naprawdę duża :)

Definitely, it's not a card in my favourite style, but I've made it ;) I was asked to make a valentine-style card with pocker for sweet gift. It's a really big card. 










I've used red and white roses, butterflies and small butterflies (die cuts) from Skarbnica Pomysłów web store. 

I submit this card for Clash the colors challenge at Polkadoodle and Die-Cuts and/or Punches challenge at The Sistershood of crafters. 

12 komentarzy:

  1. Niezwykle romantyczna :) Pięknie poradziłaś sobie z tak dużym formatem - ja zawsze mam problem z tak dużą powierzchnią :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Czym przyklejasz elementy ? Ja zawsze korzystam z różnych klei no i ciągle widać ze było klejone , nawet w tych w płynie . Nie wiem jak się tego pozbyć , a to daje brzydki efekt . Wczorajszy egzamin zdałam . Jutro mam następny :d . Teraz mam stres :p .

    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby nie Twój styl a wyszła przepięknie, bardzo romantyczna ta Twoja karteczka i bardzo pomysłowa zarazem :) , dziękuję za udział w wyzwaniu Clash the Colours w Polkadoodles :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is AWESOME! Love the design and cut! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘DIES and/or PUNCHES’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada przecudnie ! Choc i ja nie koniecznie przepadam za walentynkowym stylem czy tez ostra czerwienia, ale wyszlo Ci pieknie i precyzyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Walentynki wole w minimalizmie ale powiem Ci ze Twoja wersja bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna kartka :) fajnie wygląda to nieśmiałe lekko ukryte serduszko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny, słodki i pełen miłości czekoladownik

    OdpowiedzUsuń
  9. so pretty and I love all the texture. Thanks for joining in with our 'Clash of colours' challenge at polkadoodles. http://polkadoodle.blogspot.co.uk/2014/07/wk-30-clash-colours-polkadoodles-crafty.html

    OdpowiedzUsuń
  10. So pretty and I love the deep red tones! Gorgeous, just gorgeous!

    Thank you for playing along with our challenge over at the Sisterhood of Crafters.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fab card. Thanks for joining us in our Clash The Colours challenge at Polkadoodles
    Anjie (DT)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)