2014/07/13

Vintage card and Cardabilities DT

Ta kartka jest  moim ulubionym stylu :). Uwielbiam vintage, tuszowania, kwiaty i koronki :)
Ta kartka jest moja inspiracją dla AltairArt :). Zrobiłam ją z papierów z kolekcji SnakeSkin, które są świetne do wszystkich vintage'wych projektów :) - to mój ulubiony papier Recall/Promenade.


This is a card in my favourite style ;) I love all vintage, a lot of Distressing, flowers and laces. I made this card as my DT reveal for AltairArt :)
I've made it with papers from SnakeSkin set, which fits very well to all vintage projects. Paper Recall/Promenade is one of my favourites. 





***


Mam jeszcze świetną wiadomość - jestem częścią DT Cardabilities przez kolejne 3 miesiące :) Jestem taka szczęśliwa i podekscytowana :)
Odwiedźcie koniecznie bloga i zobaczcie skład DT i blogi bardzo utalentowanych dziewczyn :)
And I've got another great news :) I'm a part of Design Team of Cardabilities for next three months. I'm so happy and thrilled! 
Visit Cardabilities blog to see all members od DT and their blogs!

8 komentarzy:

  1. Piękna praca. Na patrzeć się trudno tyle szczegółów i każdy dokładnie przemyślany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! Gratuluję i cieszę się, że spotkamy się na blogu Cardabilities :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, bardzo mi się podoba. A przy okazji sprawdzam czy blog dodał się do obserwowanych.Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca- w świetnym klimacie ;-D Gratuluję DT i pozdrawiam ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tak utalentowanego DT, a karteczka niezwykle klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza, ciekawie skomponowana kartka :) Gratuluję DT :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię taki styl :) świetnie go "wdrożyłaś" na tej kartce :) piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje, karteczka przepiękna, moje kolory

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)