DT Cardabilities - Sketch#109

Tę kartkę zrobiłam jako inspirację do nowego wyzwania Cardabilities :)
Powstała z papierów AltairArt

I've made this card as DT reveal for Cardabilities new sketch challenge :)
I've made it with AltairArt's papers

A to rewelacyjna mapka Karan :)
And here is fabulous Karan's sketch :))


I szczegóły kartki
And details of my card




I submit this card to Through The Craftroom Door's challenge- Anything goes- Oct. 14-Oct. 20

* * *

Z ogromną przyjemnością także chciałam poinformować, że ponownie jestem częścią wspaniałego DT Cardabilities. jestem szalenie podekscytowana :)
Odwiedźcie koniecznie bloga dziewczyn z DT, aby zobaczyć ich piękne prace:)

I'm also happy to inform you, that I'm a member of Cardabilities Design Team again :)))
I'm so happy and thrilled :D to be a part of such talented team!
Visit their blogs to see their amazing artworks! :)

Komentarze

  1. Ale fajna i radosna! Co to za papier bazowy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fenomenalna!!! I oczywiście gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolorowy to Altair Art? Jaki??

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kartka, ten kolorowy papier jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tu jest kolorowo,papier super

    OdpowiedzUsuń
  6. This is so beautiful. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Through the Craft Room Door.
    Hugs
    Cathy DT Member
    xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, a kartka.... świetna, papier na niej super wygląda aż nabrałam ochoty żeby coś z niego stworzyć. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)