2015/03/12

Liftowanie

Postanowiłam zmierzyć się z liftem kartki Cynki w Pracowni Rękodzieła SZOK. Oryginał jest fantastyczny i nieziemski :D
Ja przy swojej kartce puściłam wodze fantazji - stąd media - tusze, gesso, mgiełki oraz inka gold. I moje ulubione skrzydła ;)
Kartkę zrobiłam z papierów AltairArt z kolekcji SnakeSkin - papier Flesh/Aeterna i Eternal Tree. Dodałam róże, koronkęsznurek oraz motylka z zestawu 2 z kolekcji Foggy Dew - wszystko dostępne w Skarbnicy Pomysłów






Zgłaszam kartkę na wyzwanie w Pracowni Rękodzieła SZOK

9 komentarzy:

  1. Nie tylko oryginał jest nieziemski. Stworzyłaś cudowna kartkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ilez ona ma warstw!!! Piekna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna praca! Kiedy na nią patrzę, to też mam ochotę spróbować sił w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna... Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita !!! cudne kolorki i jeszcze wspanialsza kompozycja. Mogłabym patrzeć i patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W efekcie świetnej zabawy powstała u Ciebie piękna kartka :) dzięki za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała interpretacja! bardzo mi się podoba! też się przymierzam do liftu, ale tyle warstw! to już trzeba mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie :)

    dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca!
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła Szok

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)