[AltairArt] Wyzwanie #10: paleta barw

AltairArt zaprasza na kolejne wyzwanie - tym razem jest to całkiem przyjemna paleta barw. Pracę można zgłosić w formię dowolnej, a kolory to 
Błękitny - morelowy/pomarańczowy - kremowy/ecru - czarny.
Ja poszłam na łatwiznę i oscrapowałam zdjęcie, które jest podstawą palety (zrobiłam je kilka lat temu nad morzem). Jako bazę LO wzięłam jeden z moich ulubionych papierów AltairArt - Verloren/Skies z kolekcji SnakeSkin. Pomediowałam go, dodałam kwiatki (niektóre pofarbowane mgiełką), pręciki i mikrokulki, wycinankę z wykrojnika, badzik oraz metalową zawieszkę - wszystko dostępne w Skarbnicy Pomysłów.  
 A oto paleta


I kilka detali mojej pracy 










I submit this Layout to Scrap Around The World moodboard challenge - I was inspired by photos of beach and sea. 

Komentarze

  1. Przepiękny ten skrap, ma w sobie coś magicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny :) bardzo wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love all the fine details and cute embellishments. Thank you for playing along with Scrap Around The World.

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice photos and you have created a very interesting details!!! Amazing project! Thank you for joining us over at SATW! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. So beautiful! Love the colors! Thanks for joining Our Challenge at Scrap Around The World!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh wow! This is such a lovely page. Gorgeous!
    Thank you for joining us at SATW this month!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stunning page! Love all the mixed media work! Awesome details! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)