[DT AltairArt]: koncertowo

Ten layout to powrót do wspomnień z wakacji spędzonych w górach :) Miałam ogromną przyjemność pójść na koncert mojego ulubionego zespołu, który odbył się w Nowym Targu. Było świetnie - jak zawsze :)
Zrobiłam kilka zdjęć, które postanowiłam oprawić w scrapowej formie. Nie było wątpliwości - na pewno podstawą będzie papier AltairArt z kolekcji Made of Stars - Andromeda, obie strony, z niewielkim dodatkiem Cold/Fish eye z kolekcji Night&Day
Nie zabrakło też cytatu z piosenki :)






Scrap powstawał dwa dni, z powodu braku czasu, weny i bólu głowy, najpierw zrobiłam mixed mediowe tło (którego nie widać:P ) i tak został na stole. Popatrzyłam, stwierdziłam, że uzyskany wzór podejrzanie przypomina układ i wygląd silników mojego (drugiego) ulubionego samolotu, ale cóż, nie jestem obiektywna, mnie się wszystko kojarzy :D 
Ale przyszedł Małżon, popatrzył i się bardzo zdziwił - robisz LO z silnikami?
Więc chyba naprawdę tak wyglądał :D. Pomysł do wykorzystania później ;)


Wyzwania:

GDT - Zainspiruj się! "Wspomnienie LATA"

kolory (motyl), jest cytat i farby
 


Komentarze

  1. Niezły projekt powstał z tego bólu głowy! świetnie wszystko dobrane :) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna praca! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne praca, widać emocje. Dziękuję za udział w wyzwaniu CO.

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze boje się ciemnych prac, że takie szare, bure i ponure ... a u ciebie wszystko skrzy, gra ... jak ta muzyka w tle :) SUPER! dziękuję ze udział w wyzwaniu Art Piaskownicy - pozdrawiam Ki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)