2016/01/02

[DT Skarbnica Pomysłów] Kociego Roku

W Skarbnicy Pomysłów własnie zaczęło się kolejne wyzwanie - tym razem jest to BINGO. Ja zrobiłam kartkę dla kociarzy - zamiast tradycyjnego, choć nieco chyba zapomnianego Do Siego Roku! dałam bardziej kociarskie - Kociego Roku! ;)
Kartka powstała z papierów AltairArt z kolekcji Dreams Come True i starszej Night&Day - papier Jungle (zielony) i brązowy Espresso. Do tego czerwony kwiat i serwetka liściasta z CraftPassion.
Kota natomiast narysowałam ;)

A to samo Bingo:

Skreśliłam linię: serwetka - min 3 warstwy - koronka.

Detale pracy


Wyzwania/Challenges:
Christmas Cheer!!! at Craft for the Craic
103 - Anything Goes at Creative Card Crew
Challenge # 148 - Weihnachten / christmas

15 komentarzy:

  1. Świetna,ma ciekawe tło !!! Idealna byłaby dla mojej przyjaciółki,która ma 4 koty :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka bardzo mi się podoba. Coś dla mnie. Jestem kociarą. Mam kotkę z takimi pięknymi, zielonymi oczami jak ten kot na tej kartce.
    Pozdrawiam i życzę wielu twórczych pomysłów w 2016 r.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka i niesamowita kicia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna i niebanalna! bardzo ciekawa interpretacja tematu! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca - kotek przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalna, nietuzinkowa kartka, kot cudny;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna i pomysłowa! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i fantastyczne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna! Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely - Thanks for entering it at Craft for the Craic
    Pixie (DT member)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł ;) Bardzo mi się podoba taka kocia wersja życzeń a karteczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. love all those layers - thanks for sharing your Christmas project at the Cards und More Challenge

    OdpowiedzUsuń
  13. i który to poeta powiedział, że kotów nie ma na kartkach świątecznych! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  14. this is gorgeous. Love the wood effect background, and the cute cat. Thankyou for joining us this month at Craft for the Craic

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)