Dream - mediowy zeszyt

Dzien dobry :) dziś jest czas mojej inspiracji na blogu Mixed Media Warriors, wiec przygotowałam mediową okładkę notesu. Powstał na bazie zeszytu w twardej oprawie, która okleiłam papierem scrapbookingowym AltairArt i gazą (przyklejoną przy pomocy gel medium). Następnie zrobiłam ozdobniki przy pomocy masek i pasty strukturalnej, dodałam tekturki, elementy z wykrojników i metalowe gałązki i listki oraz kwiat. Zabarwiłam mgiełkami DailyArt (kolory: żółty, karminowy, latte i gorąca czekolada), a na koniec pomalowałam przy pomocy miedzianej i złotej inki gold.

Hi :) today is my reveal day on the Mixed Media Warriors blog and I'd like to show you my mixed media notebook cover. I wrapperd a notebook with AltairArt's scrapbooking paper and glue  it to cover with gel medium. I added a gauze, used a modeling paste and stencils, added chipboards and flower,  metal leaves and branches and die cuts. Then I sprayed DailyArt mists (yellow, crimson, latte and hot chocolate colors) and painted some places with gold and copper inka gold











Wyzwania/Challenges

Metalowa gałązka pochodzi z Retro Kraft Shop, więc notes zgłaszam do Retromanii

Komentarze

  1. Świetny taki metaliczny efekt! Piękne cieniowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne wykonanie! A w dodatku motyw bardzo na czasie! Będąc ostatnio w kilku sklepach odzieżowych zauważyłam, że indiańskie motywy są teraz bardzo eksploatowane jako nadruk na ubraniach i w biżuterii.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)