2016/11/08

[ABC] Kartka z kotkiem

Odgrażałam się, że to nie koniec szaleni słodkich, kocich kartek :)? A odgrażałam. Więc jest i trzecia, słodka, kocia i kwiatowa. Przy jej okazji zapraszam na najnowsze wyzwanie w Kartkowym ABC
Dziś U jak Ulubiony.... ulubiony przydaś. U mnie to papiery, kwiaty, tekturki, gaza... Dużo wymieniać, ale jednak papiery są moje ulubione. Mam zresztą spora kolekcję takich tylko-do-oglądania ;)
Powstała z papierów AltairArt i Scrapberry's, tekturek Miszmasza Papierowego i kwiatów Scrapberry's






Wyzwania/challenges
CHALLENGE #106 - LOTS OF LAYERS (in pink of course..)
Craft your passion

9 komentarzy:

  1. Urocze kocię :) Buzia sie sama uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie! Uroczy ten kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutka :) świetnie to razem połączyłaś .

    OdpowiedzUsuń
  4. What a fabulous design! I love how you've curled the paper at the front! Thanks so much for sharing at In The Pink!
    Lucy x

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocza :) A kotek jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is such a fabulous and creative card - I love how you curled the paper - a perfect touch. Thanks so much for joining us this time at the Craft Your Passion Challenge, Elizabeth (DT)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)