[Skarbnica Pomysłów] Mediowy notes

 Dziś w ramach inspiracji na blogu Skarbnicy Pomysłów przygotowałam mediowy notes. Powstał jak zawsze na bazie zeszytu w twardej oprawie, którą okleiłam papierem do scrapbookingu. Tutaj to były papiery AltairArt z kolekcji Body&Soul, głownie dlatego, że mają gramaturę 190 gsm, więc dobrze sie bigują i nie pękają przy tym. Nie widać ich, bo w mediowym szaleństwie zostały całe pokryte najpierw gessem, a potem pastami i mgiełkami. Dodałam gazę, koraliki oraz mikrokulki,  kwiaty, tekturki i róże na tiulu oraz pręciki. Po przyklejeniu ich do okładki pokryłam gessem i pokolorowałam mgiełkami. Dodałam akcenty za pomocą fantastycznych past art alchemy do efektu patyny, które zresztą są widoczne na zdjęciach :) - szczególnie ta w kolorze ciepłego złota przypadła mi do gustu, w razie potrzeby można nią zastąpić pasty woskowe takie jak inka gold
Jak zawsze, rogi zabezpieczyłam narożnikami.










Materiały

AltairArt - Body&Soul - 01/02 DecoArt Medium Gesso White DecoArt - Media mgiełka 59 ml ciepły fioletDecoArt - Media mgiełka 59 ml fiolet DecoArt - Media mgiełka cyjan 59 mlMikrokulki szklane D2 Pasty strukturalne - Efekt PatynyPręciki na sznureczku, łososiowe, ok. 200 sztuk. Róże na tiulu czekoladowe Lilie, łososiowe, 6 sztuk, ok 1,5 cm Papierowe róże lila 4 cm - 3 kwiatki  rozwinięte Papierowe różyczki ok 2,5 cm, 3 sztuk, jasny błękit Góralskie Parzenice, 2,8 cm wysokości, 5 sztuk Podróże - samoloty zestaw 938 TEKTURKA - TAŚMA FILMOWA, KLISZA FOTOGRAFICZNA, FOTO Narożniki starzone 32 mm, zaokrąglone, szt. 4    Klej Magic z aplikatorem

Wyzwania/Challenges

Komentarze

  1. Genialny!!! Jak ja lubie takie zabawy fakturą. I ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ta okładka! Tyle się na niej dzieje. Pięknie Ci wychodzi to mediowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful creation! Thank you for joinig us at Words & Paintery.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, rewelacyjnie niebieski notes :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna okładka notesu, faktury i detale wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ha! Niezłą zrobiłaś mi konkurencję w tych wyzwaniach😉 Świetny notes! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful cover.. awesome textures.. Thanks for playing along with us at Words & Paintery!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful, thank you for playing with us at Words&Paintery.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastic blue tones and great textures!Thanks from Words & Paintery!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderful cover!
    Thanks for joining Words&Paintery challenge

    OdpowiedzUsuń
  11. So vibrant n gorgeous !! Love it !! Thanks for playing along with us at Words & Paintery!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Notes cudny, rewelacyjne mediowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam opanowanie mediów, piękny notes wyszedł :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały notes!!! I co za cudowny kolor:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały! Oczu nie można od niego oderwać, bosko wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny notes! Muszę spróbować swoich sił w tym temacie, choć daleka droga przede mną!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie zmediowany notes!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne blekity i te delikatne złocenia przebijające.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastic colors! Thanks a lot for playing with ua at MM&A!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo cudnie wygląda i kolor i kompozycja... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great project! Thank you for joining Mixed Media & Art and Words & Paintery this month.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny! i w cudownych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowity :) Piękne niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja z mediowaniem nie mam po drodze... Chyba się tego boję, kiedyś może się skuszę... Piękna praca, urzekła mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)