Mediowy kalendarz w klimatach morskich

Jest już co prawda (druga) połowa stycznia, ale chciałabym pokazać mediowy kalendarz, który zrobiłam jakiś czas temu - mam nadzieję, że osobie, dla której powstał, teraz dzielnie służy :)
Bazą był kalendarz książkowy w ekoskórze, dostępny w sklepie (i aktualnie w promocji :)). Okleiłam go papierem AltairArt z kolekcji Night&Day oraz Ever & Always Blue. Dodałam obrazki oraz węzły ze starej UHKowej kolekcji Naval Treaty. Całość pomediowałam używając gessa, maski, pasty modelującej i kulek. Kolor nadałam mgiełkami - nanosiłam je pędzelkiem. Napis wydrukowałam na papierze czerpanym. Dodałam akcenty pastą woskową. 







Materiały


Kalendarz ksiązkowy do ozdabiania, ekoskóra, format A5, granatowy  AltairArt - Night&Day - Dwustronny papier do scrapbookingu Cold/Fish Eye UHK Gallery - Naval Treaty - aye aye sir!Ever and always - Blue
DecoArt Medium Modeling Paste White - Pasta modelująca biała PENTART-KULKI 3D DUŻE 100ml Klej Magic z aplikatorem DecoArt - Media mgiełka cyjan 59 ml DecoArt Medium Gesso WhiteDecoArt - Media mgiełka 59 ml turkusowaWosk Art Alchemy - Opal Magic Wax - Turquoise Satin Sznurek woskowany bawełniany, 5m, 1 mm grubości, biały Pędzel syntetyczny płaski 6 (4mm) Narożniki czarne 32 mm, zaokraglone, szt. 4  Papier czerpany biały A4, 150 gsm, 1 arkusz Przeceniony

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)