[Miszmasz Papierowy] Skrzydlate LO

   Ostatnio naszło mnie na robienie scrapów. Taki scrapbooking w tradycyjnym wydaniu ;) Najchętniej nieco mediowych, kolorowych, z dużą ilością tagów, elementów wycinanych z papieru i tekturkowych.  Tutaj użyłam trzech Miszmaszowych tekturek - duży border podzieliłam na dwie części, a skrzydła zembossowałam srebrnym pudrem.
Bazą dla pracy są papiery z najnowszej kolekcji AltairArt, idealnie pasujące kolorami do zdjęcia. 









 Użyte tekturki



  



Wyzwania/Challenges
Wyzwanie #59 MASKA


Komentarze

  1. Piękna praca! Cudowny papier. Urzekły mnie te warstwy pod zdjęciem i jego oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie nawiązałaś kolorami papierów do zdjęcia, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca. Papier cudny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały! Pięknie oprawione zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. great job! wonderful paper. I was captivated by these layers under the photo and its binding :)

    หนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń
  6. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    หนังดราม่า

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie i energetycznie, ujęłaś tu Swoje dwie pasje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca. Cudna kolory. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie! Też podoba mi się to, jak dopasowałaś kolory do zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna i ciekawa praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio Szok

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie oprawiłas piękne zdjęcia, całość idealnie ze sobą współgra

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)