Kartka na zakończenie roku szkolnego

Maj się ma już ku końcowi, więc czas najwyższy myśleć o kartkach na zakończenie roku szkolnego - jeśli nie chcemy, aby nas konieczność zrobienia sporej ilości zaskoczyła ;) Przygotowałam bardzo słoneczną, kolorową  i energetyczną kartkę, do wykonania której wykorzystałam najnowsze papiery z Magicznej Kartki - Słoneczne Chwile. Dodałam tekturę z Miszmasza Papierowego, moje ulubione wycinanki z wykrojników Craft Passion i zasadniczo kartka powstała sama ;)




Wyzwania/Challenges
Dream Valley Challenge Challenge # 179 - Summer Colours

Komentarze

  1. Prześliczna :) Liście wycięte z kolorowego papieru super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka! Bardzo optymistyczna :) Będzie pięknym podziękowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna , pełna kolorów lata , taka radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna! Taka słoneczna i ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam słoneczniki, więc podoba mi się baaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo słoneczna, kolorowa i energetyczna kartka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna. Na pewno będzie świetnym podziękowaniem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)