2014/06/20

Thank you for the teacher

Koniec roku szkolenego już blisko - to czasn na kartki z podziękowaniami dla nauczycieli. Tę kartkę zrobiłam dla ulubionej nauczycielki mojego starszego. Zrobiłam ją z papierów AltairArt z kolekcji Falling Stars. Obrazek natomiast pokolorowałam kredkami akwarelowymi. Do pobrania jest tutaj.

The end of school is near. It's time for thank you-card for the teachers :). I've made this card for the favourite teacher of my older one. I made it with AltairArt's papers from Falling Stars Collection. I colored the image with watercolor crayons.  You can download it here.






I sumit this card to Mojo Monday 350 Challenge :)

5 komentarzy:

  1. Piękne podziękowanie :) Zazdroszczę umiejętności kolorowania :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. To nie jest trudne, trzeba spróbować :)

      Usuń
  2. This is wonderful! Love the panels and cute little guy with his sign! Thank you for sharing with us at Word Art Wednesday!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)