Kwiecista łąka dla Skarbnicy Pomysłów

Jak zobaczyłam nowe papiery Galerii Papieru z kolekcji Kwiecista Łąka to nie mogłam się powstrzymać i nie rozciachać ich jak tylko nadarzyła się wolna chwila. Powstało w ten sposób kilka kartek, ale dziś pokaże tylko jedną ;).
W tej kolekcji bardzo podobają mi się zdecydowane kolory :), które sprawiają, że nie potrzeba za wielu dodatków. Oczywiście, nie oznacza to ukłonu w stronę  stylu Clean and simple - dla mnie jednego z trudniejszych stylów ;)
Jak na mnie ta kartka jest bardzo prosta - papierykwiaty wiśniróżyczki i wycinanka z wykrojnika, tekturki perełki w płynie (czy pisałam, że mało dodatków? hm....).  Napis "Sto lat" to oczywiście  wykrojnik Rosy Owl. Wszystko podklejone taśmą dystansową. 




Wykorzystane materiały ze Skarbnicy Pomysłów

  
  

I submit this card to Challenge #150 - Anything Goes 

Komentarze

  1. Jest przepiękna z tym ciemnym tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne polaczenie kolorow

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach coz za pieknota! Ciemne tlo dla tej bieli jest idealne

    OdpowiedzUsuń
  4. Te białe kwiatki są przeurocze! :) Śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. This is absolutely captivating...I love the lush flowers and the papers are perfect! We are truly blessed that you joined our Challenge last week and hope you'll join us again here at Word Art Wednesday...I want to leave you with God's Word in Psalm 40:4, "Blessed is the one who trusts in the LORD, who does not look to the proud, to those who turn aside to false gods." Hugs and blessings always!

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)