[Skarbnica Pomysłów] The Queenie and the girl

Dziś mam dla Was do pokazania scrap ze zdjęciami z ostatniej wycieczki do Schiphol i Amsterdamu. Muszę przyznać, że papiery z najnowszej, podróżniczej kolekcji Mintay Papers Wanderlust okazały się wręcz stworzone do tego projektu. Było to dla mnie także spore wyzwanie: papiery są piękne i bardzo wzorzyste, jak dobrać warstwy i dodatki, aby ich nie zasłonić? I aby scrap nie był "przegadany"? Mam nadzieję, że mi się udało :)








Materiały

Mintay Papers - Wanderlust 03 Mintay Papers - Wanderlust 05 AltairArt - Dwustronny papier do scrapbookingu Ever and always 2 - 06  Mintay Papers - Wanderlust 09Klej Magic z aplikatorem TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m Prima Marketing - Santorini - Ozdobne krysztaÅ‚ki tÅ‚a "koÅ‚a i Å›limaczki"

Komentarze

  1. Przyznać muszę, że uwielbiam Twoje prace z samolotami. Pięknie łączysz dwie pasje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wspomnieniowy scrap. Papiery rzeczywiście wymarzone - jak dla mnie do albumów, bo scrapy to nie moja bajka. Zawsze mnie zastanawia, jak je przechowujecie - wpinacie w okładki 30x30 ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Papiery rzeczywiście są świetne. A Ty pięknie je pokazałaś opowiadając swoją przygodę. Bardzo podoba mi się dobór zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stworzyłaś piękny scrap 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca! Fantastycznie skomponowana. Na bogato, ale z umiarem. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało się, scrap jest prześliczny, podoba mi się jego kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udał się udał :) a papiery faktycznie rewelacyjne do tego tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Samolot musi być :-) Piękna, oryginalna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo sie tu dzieje , ale praca super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny scrap, widać na zdjęciach Twoją pasję i zamiłowanie do samolotów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna opowieść - znakomicie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne LO, super wszystko dopasowane a zdjęć zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne LO. Wszystko idealnie do siebie pasuje i te samoloty ....

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny scrap! Zaskoczona jestem, że te kwiatowe papiery tak dobrze tu pasują.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)