Kiss me, I'm Irish ;)

Mimo totalnego niedoczasu czasem udaje mi si coś zrobić. To jest kartka z okazji Dnia Matki, ale zainspirowana kolorami flagi Irlandii - zrobiłam ją na wyzwanie Gościnnego Projektanta w Skarbnicy Pomysłów, którym jest teraz Scrapman.
Zieleń w barwach narodowych Irlandii oznacza katolików, kolor pomarańczowy protestantów  a biel po środku - pokój między nimi (z którym, jak wiadomo, różnie bywało...)





Zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu :)

Zaczęłam pisać wstęp do mojej pracy magisterskiej, i aby było ładnie ;) chciałam napisać coś o początkach dziedziny, którą się zajmuję. I w ramach poszukiwania literatury trafiłam na bardzo ciekawy artykuł, w którym autor opierając się na źródłach z epoki udowadnia, że to, co uważane jest za początki tak naprawdę nie miało tego celu, jaki jest przypisywany, tylko niestety, zupełnie nieszlachetne ;) Heh i jak ja mam się rozwodzić nad osiągnięciami pionierów w dziedzinie ;)?

***

Ogłaszam też cykliczną zabawę w Złap Licznik! - na początek, kto złapie 

30000 

 dostanie drobiazg niespodziankę :)
Print-screen ze złapanym licznikiem proszę przesłać do mnie na maila srebrnolistka@gmail.com :)

***

Dostałam też wyróżnienie od Małgorzaty Kozłowskiej z bloga Upominkowy Świat - bardzo dziękuję :) Niestety, nie jestem w stanie podziękować na blogu :(, bo komentarze dodawać może tylko przez profil google, a ja go nie używam. 
I odpowiedzi na pytania:

1.pies czy kot - kot ;)
2.lato czy zima - lato
3.samochód czy rower - samochód ;)
4.morze czy góry - góry
5.kawa czy herbata -kawa (najlepiej dwie :>)
6.włosy długie czy krótkie -długie, nawet bardzo
7.spokojna czy zwariowana - ?a może być jedno i drugie;)?
8.dyskoteka czy domówka - jeśli już koniecznie, to domówka
9.spódnica długa czy krótka - długa, najlepiej do ziemi
10.rybki czy akwarium hihi - woda ;)

Jeszcze raz bardzo dziękuję :)

Nominuję następujące blogi (kolejność przypadkowa):

  1. Oliwkowe pasje
  2. Monia Fioletowa
  3. AGRI1
  4. Matka (p)Olka
  5. Ciotka Koszmarek
Zasadniczo chciałabym więcej... ale wtedy musiałabym wszystkie, które obserwuję. A tych jest naprawdę dużo :D

Komentarze

  1. kartka wymowna .... jak ją opisałaś ... to jestem w szoku

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka!..kolory pięęękne i wszystko cudownie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka! A za wyróżnienie dziękuję bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że się rozwijasz - kartki coraz ładniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie dobrane kolory, kompozycja bardzo ładna. Wyszło wspaniale. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam wszystkie Twoje kartki,precyzyjna robota.
    Ten wpis mi umknął.
    Gratuluję wyróżnienia i dziękuję że wyróżnienie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)