Motylowa ATC

 Już chciałam napisać, że jak ostatnio widać, zajmują mnie ATC-iaki... ale zdałam sobie strawę, że może i owszem, ale wcale tego nie widać :D
Nie pokazałam tu jeszcze moich pierwszych ATC, głównie dlatego, że zrobiłam dwa na wyzwanie czerwcowe Scrapujących Polek... a tam się aż prosi o tryptyk. Więc dwa ATC-iaki czekają na trzeciego. I będzie on, na pewno :D
Kolejnych też nie pokazałam... no, ale dołączają chyba do kilkunastu prac, które sobie czekają. Ten ATC nie może specjalnie czekać, bo termin wyzwania mija :D
Inspiracją jest, hm, moje ostatnie przejście na dietę ;). Po powrocie z wakacji waga mi bardzo brzydko pokazała, więc postanowiłam, że to JA jej pokażę ;). 
Praca powstała wg mapki z Lift Summer Crafts. 
Tłuścioszek samodzielnie narysowany, motyle skrzydła i papier podstawowy od UHK Gallery. Reszta to radosne pacianie farbą i klejem :)




Zgłaszam moja pracę na wyzwanie Lift Summer Crafts


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)