Kwiatki na Dzień Matki/Flowers for Mom's day

Nie wiem jak Wam, ale maj kojarzy mi się z zapachem kwiatów, słowikami śpiewającymi nocą w trawie, wygwieżdżonym niebem.
Dla mnie też to jeden z dwóch szczególnych miesięcy w roku - w maju bowiem, tuż przed Dniem matki urodził się mój młodszy synek Paweł. 
Dlatego maj podwójnie kojarzy mi się z Dniem Matki, macierzyństwem
For me May is a special month asociated with fragrance of flowers, nightingales singing in meaddows and dark starry sky.
It's also a very special month, because two years ago my younger son Paul was born in the end of May, just a day before Mother's Day (in Poland it is celebrated on 26th of May). 
That's why May for me is a month of Mom's day and maternity. 

Ta kartka jest pierwszą, którą w tym roku zrobiłam z okazji dnia Matki (to bardzo wdzięczny temat) - ale z pewnością nie będzie ostatnią. Jest także pracą inspiracyjną na wyzwanie "Kwiatki na Dzień Matki" w AltairArt. 

This card is a first card for Mom's day I made this year. For sure, it's not a last one :D
It's also DT reveal for AltairArt's May Challenge "Flowers for Mom".






Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)