DT Cardabilities - Sketch#100

Widzieliście nową mapkę w wyzwaniu Cardabilities:)? Swoja kartkę kopertową zrobiłam z papierów AltairArt, użyłam duuużo tusu, gessa i kredek akwarelowych. I ogólnie mówiąc dobrze się przy tym bawiłam. 

Have you seen  new fabulous sketch at Cardabilities? :) I had a very good time doing a card to it, playing with a lot of Distress ink, gesso and watercolors.
I've made an envelope card with AltairArt's papers. 



Aktualne wyzwanie jest sponsorowane przez Pickled Potpourri Designs, gdzie można kupic świetne digistemple. Ja w mojej pracy wykorzystałam dwa z nich: kwiatki z zestawu Small Things i Beehive

This challenge is sponsored by Pickled Potpourri Designs, where you can buy great digi stamps.
I habe used two of them - flowers form Small thing set and Beehive.



A oto mapka:
Here is a sketch#100


I moja kartka w detalach.
And here is my card in details.





Komentarze

  1. juz widziałam na stronie i podziwiałam , piekna

    OdpowiedzUsuń
  2. Super awesome project and use of the sketch!!

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!! Dear Anna, it's amazing card!!! I love your take on the sketch and I love every sweet detail on it!
    ~Olga Kovalchuk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks, Olga, I'm happy to hear/read so kind words from you :)

      Usuń
  4. taka...."kreskówkowa" ;-)
    tak mi się skojarzyło, pewnie przez ten kontur kwiatków
    super forma!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka miała być, to także eksperyment z innym stylem :)
      Dziękuję:)

      Usuń
  5. Wonderful, wonderful job! It looks so elegant and pretty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fabulous card, love all the details.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)