Easy Riders

To LO jest szczególne :) ponieważ zrobiłam je w czasie krótkiego urlopu spędzonego w Beskidach. Była ciemna noc, a wilki wyły za oknem... tak tak, słyszeliśmy je codziennie :)
Wzięłam ze sobą niewiele rzecz scrapbookingowych - trochę papierów (tutaj jest to papier AltairArt z kolekcji SnakeSkin: Verloren/Skies), kilka masek, tuszy, taśm washi i sutaszowy sznurek ;). Żadnych wykrojników, tekturek czy dziurkaczy :D. taki powrót do początków, kiedy to się ma mało rzeczy, a i tak świetnie bawi :)
 Miałam ze sobą także wydrukowane zdjęcie moich smyków na dziecięcym motorku:)
Zrobiłam to LO jak inspirację w najnowszym lipcowym wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów: trzeba zrobić kartkę/LO bez kwiatów, z użyciem napisu i sznurka (u mnie jest sutaszowy :P). Tutaj napis pochodzi z UHKowego paska

This LO is quite special for me. I've made it during my holidays in Beskidy Mountains, in the night, when wolves howled outside... Yes, yes, we've heard them each night :)
I had few scrapbooking supplies with me: papers (here it is AltairArt's paper from SnakeSkin Collection - Verloren/Skies), stencils and inks, washi tapes and soutache string ;). No dies, chipboards, punchers or stuff like this :D So it's a kind of return to early beginings, when you have little scrapbooking things, but you have a great and creative time:)
I took with me also printed photo of my sons riding a baby bike. 
I've made this LO as DT Reaveal for Skarbnica Pomyslow July Challenge: you have to make a card or LO with no flowers, and add a string (here is a soutache string) and inscriprion :)
My inscription is from UHK piece of paper. 











Komentarze

  1. LO to dla mnie czarna magia - ale fajnie się ogląda takie zaczarowane zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe są te Twoje pracy. Podziwiam Cię, że zawsze potrafisz coś stworzyć na zadany temat. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. LO świetnie oddaje "klimat chwili" :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nostalgiczna oprawa zdjęcia wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie sobie poradziłaś. Scrap jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. LO piękne ;) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)