DT Cardabilities - sketch#105

Dziś jest 15, więc czas na nową mapkę Cardabilities :). To moja kartka, która do niej zrobiłam bardzo dobrze się przy tym bawiąc. Zrobiłam ją z papierów AltairArt, dodałam tekturki z I Kropki oraz kwiaty - róże (pobarwione cynamonową mgiełką oraz szarotkę) - do kupienia w Skarbnicy Pomysłów

It's 15th, so it's a time for a new sketch at Cardabilities :) Here is my card that I've made to it and had really great time :). I made it with AltairArt's papersI Kropka's chipboards and roses (coloured with cinnamon mist) and edelweiss (you can buy them all in Skarbnica Pomyslow store).


Biorąc udział w wyzwaniu Cardabilities można wygrać nagrodę od sponsora wyzwania, Heartfelt Creationsproducenta stempli, wykrojników i papierów do scrapbookingu. 
Heartfelt Creations oferuje trzy nagrody po 30.00 dla trzech zwycięzców wyzwania. 
Taking part in the Cardabilities challenge you can win a prize from the sponsor of the challenge, Heartfelt Creations,  the manufacturer of stamps, dies and scrapbooking papers. 
Heartfelt Creations offers prizes of 30.00 for the three winners of the challenge.

A to mapka - czyż nie jest świetna? :)
And here is a sketch. Is it fabulous, isn't it:)?
I kilka detali z mojej kartki.
And some details of my card





Komentarze

  1. ślicznie! ;)
    jesteśmy nowi więc trochę spamujemy, ale liczymy też na miłe przyjęcie do Waszego grona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, bardzo przyjemne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. elegancka i wytworna, wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)