DT Kartkowe ABC - B jak biały

Mam przyjemność ponownie zaprosić Was do Kartkowego ABC - na kolejna literę alfabetu

B jak biały

Trzeba zrobić kartkę z wyraźnym elementem białym - ale nie całą białą, monochromatyczną.
To moja propozycja - biała serwetka, róża, koronka, tło napisu...
Kartka dla babci. 
Zrobiłam ją z papierów z najnowszej kolekcji Galerii Papieru "Moja Najmilsza" dostępnej w Skarbnicy Pomysłów, która sponsoruje to wyzwanie - można wygrać kolekcję papierów AltairArt (between Night and Day) double - 12 podwójnych papierów!

B jak biały

Zapraszam do zabawy! :)


I kilka detali mojej kartki





I submit this card to TTCRD challenge Jan.13- Jan. 19
Zgłaszam także na wyzwanie w Project Prezent


Komentarze

  1. Cudna!!! Wspaniała karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, bardzo delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kartka :) można wiedzieć jaki wykrojnik tworzy taką piękną serwetkę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piknie wyglada na tych wszystkich zblizenaich. Dopracowana w kazdym calu :D Dziękuję za wspólną zabawę z Project Prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Dzięki za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)