Scrap'n'Skill: Pozytywne przesłanie

W Just Tag It! właśnie zaczyna się kolejne wyzwanie, na które mam przyjemność Was zaprosić. 
Jest ti praca z pozytywnym przesłaniem (które ma być widoczną częścią pracy).
Długo nie umiałam znaleźć odpowiednio pozytywnego przesłania - mój nastrój ostatnio nie jest najlepszy.
Ale w końcu z pomocą ;) przyszła mi muzyka mojego ulubionego zespołu i mam :)
Zrobiłam mocno mediową stronę z artjournala, na bazie papieru AltairArt z najnowszej, gwiezdnej kolekcji "Made of Stars" - papier Pillars of Creation/Nebula
Do tego moje pierwsze podejście do pięknego stempla z kolekcji Bloom z Primy - jestem pewna, że nie ostatnie ;)
Do tego maski z Agaterii i ScrapBerry's







Użyte materiały ze Skarbnicy Pomysłów
    
  

Zgłaszam na wyzwanie z moodboardem w Rapakivi - zainspirowały mnie kolory.
I submit this art journal page to Fairies challenge at My Time To Craft.

Komentarze

  1. Przesłanie fantastyczne...a cała praca zapiera dech w piersiach. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stunning card . Thank you for sharing in our 'Fairies' challenge at My Time to Craft' . Annie xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, świetne kolory a przesłanie należy sobie wziąć do serca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo!!!! Wspaniałe kolory i grafiki. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, this is just fantastic! Thanks for joining in at My Time to Craft!

    love Mags B x

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)