DT Skarbnica Pomysłów: praca ze ścinków

Skarbnica Pomysłów zaprasza na kolejne wyzwanie - tym razem jest to praca zrobiona ze ścinków papierów scrapowych. Największy z nich nie powinien przekraczać wymiarów 15 cm x 15 cm.
Moja kartka powstała z papierów AltairArt z dwóch kolekcji - Made of Stars (papier Andromeda) i Body&Soul (papier 05/06). Dodałam motylki i róże, vintage fioletowe. Tagi wycięłam wykrojnikiem z Marianne design, a gałązki są z CraftPassion. Całość sklejona magicem, taśmą dwustronną dystansową dla uzyskania efektu 3D.  


A to moje ścinki (jest ich więcej, bo nie byłam pewna, których użyję) - położone na zeszycie - nie na mojej macie, bo ona po 2 miesiąca mediowych szaleństw wygląda, jakby na niej coś wybuchło.

To banerek wyzwania

Kilka detali kartki






Komentarze

  1. prześliczna z piękną kompozycją. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne - świetne kontrastowe kolory i cudna kompozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie świetne kolorki! ale cudowna kompozycja! te motylki wyglądają przeuroczo, i te detale! wow!

    OdpowiedzUsuń
  4. I ze ścinków można stworzyć cudeńka :) Piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe cudo. Widzę, że u Ciebie nic się nie marnuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna jest, fajnie zestawiłaś kolory i wyszło niebanalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDO! napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)