Z wizytą w grodzie Wikingów

Ostatnio przeglądałam wywołane zdjęcia i znalazłam takie dwa, które przypomniały mi pierwszą wizytę w Jomsborgu, grodzie Wikingów ;). Jest tam krzesło tortur, które bardzo przypadło mojemu starszemu do gustu, bo... tam jest takie koło, które jak pokręcić, to coś "gilga" w plecy. Oczywiście, oryginalnie zapewne nie gilgało, tylko robiło krzywdę, ale to była jedna z tych atrakcji, oprócz łuku i pokazów walk, które się mojemu starszemu spodobała najbardziej. 
Starszy dzielnie pozował do zdjęć na krześle, a także bardzo troskliwie za pomocą owego koła zając się tatą, który na krześle usiadł.
Powstało zatem LO w kolorach ziemi - za sprawa połączenia papierów AltairArt i (drewienka z kolekcji Holy Mountains i czerwieni z Night&Day oraz Bo Bunny.












I submit this layout to Sketchabilities Sketch #146
I submit this layout to Scrap Around the World moodboard challenge. I was inspired by old wooden boxes and furniture on photos and vintage feeling of whole moodboard


Komentarze

  1. Z tym "gilganiem" to mnie rozbawiłaś! Genialny scrap... tez mam Jomsborgowe zdjęcia wywołane, i też pewno tlo bedzie "deskowe" hahaha Taki klimat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful layout! Love all the small touches you added that created such a great page! The masking, the stitching etc... Well done! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna praca!!! Klimat, kompozycja, dodatki, tło - wszystko idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny scrap! Bardzo podoba mi się zestawienie dodatków, ale przede wszystkim zdjęcia prezentują się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. What a beautiful creation! There are so many detais... I love them! Great to see you join in over at SATW

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful layout. Thank you for playing along with us at SATW this month

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastic layout! Beautiful details! Thank you so much for playing with us at Scrap Around the World.

    OdpowiedzUsuń
  8. Love all the texture and fine details in your layout.
    Thank you for joining us at Scrap Around The World.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)