Latający tag [DT Skarbnica Pomysłów]

Od tygodnia nie mogę się zdrowotnie pozbierać, co niestety odbija się także na siłach (jest ich podejrzanie niewiele), ale i wenie do jakiejkolwiek (nie tylko papierkowej) pracy. 
Z tym tagiem walczyłam dzień cały, pierwsza wersja była prosta, bez kwiatów... i wcale mi się nie podobała. Dodałam więc warstwy, koronkę, kwiatki... i uznałam, że jest lepiej, choć nadal nie idealnie. Ale ostatnio nic mi się nie podoba ;)
 Ten tag jest przypomnieniem wyzwania, które trwa w Skarbnicy Pomysłów - tematem jest coś, co lata. 

U mnie skrzydlaty jest nie tylko sam tag, ale i samolot, który także jest w stanie latać :D
Jak latanie samolotem i to i niebo gwieździste - z papierów AltairArt z kolekcji Made of Stars - papier Andromeda. Dodałam kwiaty wiśni i róże, pomediowałam przez maski z Agaterii - serduszka i serwetka. Nie mogło zabraknąć tekturek ze SnipArt. 



I submit this tag to Gold or Silver Challenge at Crafty Boots Challenges (the plane is silver)

Komentarze

  1. Fabulous tag Srebrnolistka. Great colour combination and the flowers and wings work surprisingly well together. Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

    Dionne

    OdpowiedzUsuń
  2. Fenomenalny, mediowe wariacje zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki magiczny trochę klimat. Świetny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magiczny! Cudowna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie dla Ciebie czy nie, dla mnie jest rewelacyjnie, oglądam każdy zakamarek i nadziwić się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)