[Miszmasz papierowy] Wyzwanie z serduszkiem

Na blogu Miszmasza papierowego zaczęło się własnie nowe wyzwanie z serduszkiem: na pracy ma się znaleźć serce. Nie chciałam robić klasycznych walentynkowych kartek, więc popełniłam taki bałaganiarski art journal. Zainspirowany piosenką, która ciągle chodzi mi po głowie (i z której jest cytat) oraz... ciągu skojarzeń i różnych takich, które pewnie czytelne będą tylko dla mnie :P ale taka już uroda art journali - tylko autor wie, co miał na myśli ;).









Wyzwania/Challenges
Let's Craft and Create Challenge #121 - Things With Wings - a plane and butterflies

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. i jeszcze fajnie, ze łaśnie takie inne podejście do tematu, bardzo mi się podoba ten myśliwiec? i ta kobieta(?) wygląda tak niesamowicie na przeciw niego... super

      Usuń
  2. Piękny artystyczny "bałagan" a i tak wszystko ma swoje miejsce :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie prace, które mówią coś więcej, świetnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wpis! Tyle się tu dzieje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znaczy pilot i dama baterflaj ...i żyli długo i szczęśliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Let's Craft and Create :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i really likes your blog and You have shared the whole concept really well. and Very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ผลบอลเมื่อคืน

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)