[Skarbnica Pomysłów] Międzynarodowy Dzień Tworzenia Kartek

Dziś jest Międzynarodowy Dzień Cardmakingu, I razem ze Skarbnicą Pomysłów zapraszam na wyzwanie ekspresowe trwające przez weekend (i z nagrodą!), którego tematem jest Ulubiony: może być styl, przydaś, temat - oczywiście w formie kartki.
Ja przygotowałam kartkę w moim ulubionym stylu - dużo się dzieje, są warstwy, kwiaty, tekturki, gaza i odrobina mediów.  











Materiały

AltairArt - Flower Harmony 05 AltairArt - Flower Harmony 03 AltairArt - Flower Harmony - pasek 12 5x31,5 cm kwiaty i liście DecoArt Medium Modeling Paste White - Pasta modelująca biała AltairArt - Flower Harmony - pasek 11 5x31,5 cm napisy PL
Agateria - MASKA / SZABLON GAŁĄZKI 1  Narożna gałązka wiśni Kwiaty Prima - KimberlyKlej Magic z aplikatorem

Taśma dwustronna piankowa dystansowa 2,4 mm/6 mm//15m Sznurek woskowany bawełniany, 5m, 1 mm grubości, biały Komplet wykrojników gałązki nr4

Komentarze

  1. Przepiękna :) Uwielbiam kartki, na których dużo się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna, warstwowa karteczka :) Cudownie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka :) Bardzo lubię warstwy wszelakie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Te warstwy świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aż mi wstyd że ja nic nie zrobiłam jako wymowkę mam rodzinne spotkania :) śliczna kartka trzeba usiąść przy biurku i też coś skleić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na bogato i ze smakiem - superaśna

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna! Delikatna, poszarpana i elegancka jednocześnie. I te kolorki! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja przegapiłam dzień tworzenia kartek! Twoja - prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczna kartka, chciałam dołączyć do wyzwania, ale przypomniało mi się już po północy ;D chyba jednak za dużo się dzieje ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna kartka! Serdecznie pozdrawiam z nutką jesiennych promyków słońca -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka w totalnie mojej kolorystyce :) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna kompozycja, praca bardzo pogodna:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)