[Skarbnica Pomysłów] Wyzwanie z mapką

Na blogu Skarbnicy Pomysłów trwa listopadowe wyzwanie z mapką. U mnie zaczyna się powoli sezon na świąteczne kartki, więc do mapki przygotowałam kartkę z papierów AltairArt z ręcznie robioną poinsecją z papieru czerpanego. Użyłam czerwonego papieru tłoczonego, z którym się bardzo przyjemnie pracuje. Zarówno poinsecję, jak i elementy kartki pozłociłam preparatem do efektu patyny z zestawu Fiannabair. 
I mapka


Detale kartki

Materiały
AltairArt - Festive Bells - bloczek 15x15 cm AltairArt - Festive Bells 07 AltairArt - Festive Bells 11 Papier czerpany tłoczony czerwony A4, 150 gsm, 1 arkusz CraftPassion - Wykrojnik serwetka z listkami Komplet wykrojników gałązki choinkoweKomplet wykrojników kwiaty - gwiazda betlejemska Ostrokrzew zawijasek Gałązka ostrokrzewu  Pręciki na sznureczku, łososiowe, ok. 200 sztuk. Art Extravagance - Patina Effect Paste Big Jar - Brass Klej Magic z aplikatorem Taśma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m  Craft baza na kartkę, 15x15cm, 20 sztuk

Komentarze

  1. Piękna, świąteczna karteczka! Cudne te warstwy i fantastyczny kwiat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! I mnie zachwyciły jej warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka :) Jestem pod wrażeniem :) Prowadzisz bardzo fajnego bloga, już obserwuję, więc na pewno będę tutaj często zaglądać :) Zapraszam też do siebie, na:

    mikaglo.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię dokładnie odwzorowywać mapki - tutaj można prześledzić każdy detal, a w dodatku wyszła piękna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)