[Skarbnica Pomysłów] Romantyczny kalendarz

Koniec roku zbliża się nieubłaganie, więc to czas, kiedy trzeba pomyśleć i kalendarzu na nowy rok. Oczywiście - trzeba go ozdobić ;) Przygotowałam romantyczny, pastelowy kalendarz na bazie kalendarza książkowego w ekoskórze, który świetnie nadaje się do ozdabiania, także do technik mediowych. Wykorzystałam piękne papiery z kolekcji Together Mintay papers oraz miętowy Sunrise 3  z AltairArt . Dodałam ramkę z Miszmasza papierowego oraz piękny kwiatek z Prima Marketing. 
Napis wydrukowałam na papierze czerpanym. Rogi zabezpieczyłam narożnikami





Materiały 

Kalendarz ksiązkowy do ozdabiania, ekoskóra, format A5, ciemna zieleń Mintay - Together 04 Mintay - Together 05 Mintay - Together 06
AltairArt - Sunrise 03 miętowy 050040 Ażurowa ramka  Papierowe Kwiatki - Onyx Klej Magic z aplikatorem
Taśma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m  Papier czerpany biały A4, 150 gsm, 1 arkusz Papier wizytówkowy kratka biały Elfenbens 246 gsm A4 Narożniki czarne 22 mm, zaokrąglone, szt. 4

Komentarze

  1. O wow! Przewspaniały :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki kalendarz do zapisywania marzeń i ich spełniania. Tak mi się skojarzyło.
    Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow, jest przepiękny, taki kolorowy i pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny! Sama przyjemność robić w takim kalendarzu zapiski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kalendarz jest cudny. Kolory bardzo optymistyczne. Na pewno miło będzie robić zapiski w takim kalendarzu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna praca! Będzie miłym towarzyszem nadchodzącego roku. :)
    Pozdrawiam ciepło. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, te papiery świetnie tu pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie ozdobiony kalendarz :) Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam w ten grudniowy czas-Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciągle się nim zachwycam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna okładka kalendarza :) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  11. A co tu dużo pisać? Jest Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kalendarz świetny, niech służy cały następny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kalendarz, ja w tym roku bez bo nie mam absolutnie czasu :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)