[CMC] Mapka

Na blogu CardMania Challenges zaczęło się własnie wyzwanie z mapką :) Przygotowałam kartkę na chrzest w pudełku ręcznie robionym od podstaw. Nie wiem jak Wam, ale mnie zawsze łatwiej jest szybko pudełko dociąć, zbigować i złożyć niż bawić się z gotowymi bazami ;)
Miłego tygodnia! Nie wiem jak u Was, ale u mnie to będzie bardzo pracowity tydzień. Już żałuję, że będzie tak krótki, bo ciężko w nim zmieścić wszystko to, co jest do zrobienia i co musi być ukończone teraz, a nie kiedy indziej...


MAPKA




Komentarze

  1. Piękny kolorowy komplet u mnie również tydzień będzie bardzo pracowity, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszedł ten komplet :) Przede mną też pracowity tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet!
    A ja lubię te składane bazy, choć nie wszystkie... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca, piękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplet :) Też jakoś mi tak wychodzi, że pudełka robią się własnoręcznie :p
    Również ubolewam na tym tygodniem, zdecydowanie za krótki jest ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie zinterpretowałąś mapkę, podoba mi się ten nieregularny patchwork :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)