Kartka Świąteczna

Październik ma się już ku końcowi, czas powoli myśleć o kartkach świątecznych. Pogoda dotychczas była niemal letnia i dlatego trudno mi było wejść w świąteczny nastrój. Na rynku jest mnóstwo pięknych papierów świątecznych w tym roku - AltairArtGaleria papieruMintay papersLemonCraftPiatek 13ego i inne - jest w czym wybierać :)
Ja jednak wybrałam kolekcję papierów z klimacie vintage  producenta Essy Floresy. Nie jest typowo świąteczna - to raczej uniwersalne papiery z motywami damasek. Papiery potuszowałam, dodałam świąteczne tekturki (bombkę pokryłam złotym embossingiem), gazę i papier brokatowy.
Wyszła kartka stonowana, ciepła w kolorach. 
W środku także dałam motywy świąteczne - wycięty wianek z dodatków świątecznych.

 Detale kartki


Materiały
ESSY-FLORESY- PAPIER DO SCRAPBOOKINGU VINTAGE DAMASKS 04 ESSY-FLORESY- PAPIER DO SCRAPBOOKINGU VINTAGE DAMASKS 01  AltairArt - Dwustronny papier do scrapbookingu The Beautiful Moments 02  Åšnieżynkowe tÅ‚a  BIAŁE ÅšWIĘTA "ZESTAW BOMBEK NR 2" Agateria - Puder do embossingu zÅ‚oty (do detali) Papier brokatowy zÅ‚oty 8 cm x 30 cm   Klej Magic z aplikatorem TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m Baza na kartkÄ™, 13x13cm, 5 sztuk    Wstążka szyfonowa 8009 zÅ‚ota 12mm, 1 m  Sznurek woskowany baweÅ‚niany, 5m, 1 mm gruboÅ›ci, kremowy/ecru  Color Philosophy- Adobe House PółpereÅ‚ki samoprzylepne 10mm - 88 szt - zestaw kolorów ESSY-FLORESY- VINTAGE ELEMENTS 01 - PAPIER DO SCRAPBOOKINGU

Komentarze

  1. Piękna, bardzo elegancka, bogata, taka królowa wśród świątecznych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło pięknie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) bardzo elegancko ta bombka wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki świąteczne w takim wydaniu to ja kocham <3 bardzo mi się podoba jej rustykalność wraz z dodatkiem blasku ♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka przepiękna. Bardzo lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy efekt uzyskałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, cieplutka kartka. Gdy spojrzałam na kartkę, na myśl przyszedł mi cynamon i pomarańcze. To już znak, że święta coraz bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna, kolory jak pierniki z cynamonem...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancka kartka, super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kartka, uwielbiam taki styl.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)