[Kartkowe ABC] Ś jak ścinki

W Kartkowym ABC własnie trwa wyzwanie Wyzwanie Ś jak Ścinki. Przygotowałam  kartkę z resztek papieru, które zostały mi przy powstawaniu innych kartek i LO, są to papiery AltairArt z kolekcji Nightfall - ma ona także takie delikatniejsze, jaśniejsze oblicze ;)
Jak widać, wyzwanie trwa i nawet niedługo się kończy, a ja jakoś nie mogę się ogarniać w regularnym i terminowym wrzucaniem notek na bloga :D. Ale dużo się dzieje. Dużo rysowania, jeżdżenia z miejsca na miejsce, na dniach przeprowadzka w zupełnie inne miejsce - mam nadzieję, że ogarnę to wszystko.  Prac więc powstaje dużo, trochę też na zapas, nie wiem jak będzie po przeprowadzce, bo scraproom, wbrew pozorom, nie ma priorytetu :P







Komentarze

  1. Jak asliczna :) świetnie przestrzenna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna :) Uroczo oszronione kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka, kojarzy mi się z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka. Pięknie ułożone warstwy i świetne dodatki. Super pomysł na wykorzystanie resztek papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, delikatna i cudnie warstwowa praca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, przestrzenna kartka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, bardzo zgrabnie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna kartka :) Też nie lubię jak mi się skrapki marnują:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka, ja również zostawiam ścinki a nóż widelec może się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka szkatułkowa, jak nic! :-) Te warstwy dały świetny efekt!
    A te papiery są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała kartka!
    Obiecaj, że scraproom znajdzie miejsce w priorytetach, lubię oglądać Twoje prace :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna! Nie wygląda na ścinkową:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)