Grudziennik cz. 1

I stało się, trafiło także na mnie. Zawsze zarzekałam się, że żadnych grudniowników robić nie będę bo to nie dla mnie. Ale zostałam poproszona o zrobienie bazy takiego albumu dla młodego miłośnika kotów - nie ja będę zapełniać ją treścią, co najwyżej będę dorabiać strony, jeśli ich zabraknie. Tak powstał koci Grudziennik - zrobiony na bazie kolekcji papierów Festive Cats ze Skarbnicy Pomysłów z dodatkiem Festive Bells AltairArt. Album ma trochę kieszonek i zakamarków, które mam nadzieję szybko zapełnią się pamiątkami, zdjęciami i notatkami. Na razie pokażę wersję saute - bez zapisków. Z czasem może uda się pokazać kilka wpisów - trzymacie kciuki ;)



Rozkładana kopertka na zdjęcia i zapiski. 

Miniksiążeczka na zdjęcia  z dwoma odchylanymi kartkami. 




Materiały

Skarbnica Pomysłów - Festive cats || ÅšwiÄ…teczne koty - zestaw papierów  AltairArt - Dwustronny papier do scrapbookingu Festive Bells 07 AltairArt - Dwustronny papier do scrapbookingu Festive Bells 01   AltairArt - Dwustronny papier do scrapbookingu Festive Bells 04 Kartka albumowa, 20x20cm, 1 sztuka Narożniki oksyda 22 mm, zaokrÄ…glone, szt. 4   Papier brokatowy zÅ‚oty w gwiazdki  21 cm x 29 cm niesypiÄ…cy siÄ™ Klej Magic z aplikatorem Papier brokatowy zÅ‚oty 21 cm x 29 cm niesypiÄ…cy siÄ™ Duży koronkowy border 542 Tekturka - Ramka Å›wiÄ…teczna duża  PółpereÅ‚ki samoprzylepne 10mm - 88 szt - zestaw kolorów Sznurek naturalny, lniany, 5 m, grubość ok. 0,8 mm Papier czerpany biaÅ‚y A4, 150 gsm, 1 arkusz

Komentarze

  1. Wygląda pięknie. A wypełniony będzie niesamowitą pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny i jakie ma zakamarki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest fantastyczny i ma w sobie wiele niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten koci grudniownik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grudniowniki to także nie moja bajka, ale Tobie wyszedł cudownie. Przepiękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł na Grudziennik :D kilka chwil mi zajęło odszyfrowanie tej gry słów, bo pierwszy raz spotykam się z taką nazwą <3 Piękne wykonanie :) pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa grudniownik (December daily) podobno jest zastrzeżona dla produktu o tej nazwie (takie kity do zrobienia albumu ;)) więc trzeba było coś wymyśleć w zamian ;)

      Usuń
  7. Przepiękny, może kiedyś mnie natchnie i zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękny, ogromnie mi się podoba 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny grudziennik ja może na przyszły rok zrobię...

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dwóch albo trzech lat przymierzam się do takiego albumu i... kolejny raz nie wyszło. Może po prostu w te święta zrobię album na następny trok? ;)
    Twój wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)