[Wyzwania NieKartkowe] Świąteczny złoty tag

Nie samymi kartkami człowiek żyje;) dawno nie robiłam tagów, a to bardzo wdzięczna forma. Miałam okazję, bo na blogu Wyzwań NieKartkowych trwa wyzwanie z gwiazdkami. Zrobiłam więc taga, a gwiazdki są na papierze scrapowych i brokatowym. Do tego warstwy, złoto i odrobiną mediów oraz ręcznie robiona poinsecja.
W zasadzie w planach miałam więcej świątecznych tagów, ale jestem po przeprowadzce, pracownia spakowana jeszcze i nie jest priorytetem 😉 Jest nim za to kuchnia, która jeszcze wymaga sporo pracy, ale mam nadzieję, na sobotę rano będzie gotowa ;)  inaczej święta będą przygotowywane na kuchence turystycznej ;) Na pewno będzie wesoło;)








Komentarze

  1. Wow! Piękny tag, a co chodzi o kuchnię, to do przygotowania śledzi nie trzeba kuchenki :D zawsze możesz kupić kilka rodzajów śledzi, tak dla różnorodności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śledzie też będą, 😉 ale u nas nie wszyscy je jedzą ;) więc nie mogą być jako wyłączne;)

      Usuń
  2. Piękne warstwy, złoto i odrobina mediów, pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny tag! Pięknie i bogato ozdobiony :) Życzę, aby kuchnia jutro była gotowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny tag.
    A w święta ważne, żeby być z bliskimi. I tego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie skomponowany tag!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny tag, taki elegancki, z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki cudny, ile warstw, jak się skrzy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tegoroczne Święta z pewnością będą dla Was niezapomniane :)
    A tag piękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna! Cudnie się skrzy i w dodatku tyle tu warstw!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)