[MK] Ten Wyjątkowy Dzień

 "Ten Wyjątkowy Dzień" to urocza, jasna i pastelowa kolekcja papierów, stworzona z myślą o pracach komunijnych. Zawiera rewelacyjny arkusz z dodatkami, z którego można wyciąć grafiki elementy idealnie pasujące do komunijnej kartki : kielichy komunijne, Hostie, kiście winogron czy liście latorośli. 
Z tych papierów zrobiłam taką oto prostą kartkę z grafiką z arkusza z dodatkami, dodałam serwetkę, tekturkę i kwiaty. 






I na koniec - zdjęcie kartki w ciepłych, niemal wiosennych promieniach słońca. U was tez tak już ciepło i przyjemnie :)?
Papiery



Komentarze

  1. Piękna kartka! Fajnie, że kolekcja ma takie dodatki, wszystko w jednym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Świetne te papiery. Nie robię kartek komunijnych, ale kusisz mnie i tak. :) Na ślubne kartki te kwiatuszki też się ładnie nadają.
    U mnie dziś świeciło słońce pierwszy raz od bardzo dawna. Mam nadzieję, że zima już nie wróci!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ślicznie! Tak uroczo i jednocześnie elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i delikatna karteczka. Śliczne papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka , delikatna a papiery są cudne

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza kolekcja, a kartka piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te papiery! I piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna :) Delikatna, a jednocześnie nie jest mdła :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)