[SP] Szary świt

Kolekcja papierów Szary Świt wczoraj wylądowała na Skarbnicowych półkach i cieszy się ogromnym powiedzeniem, więc mając chwilę wolną nie mogłam nie pociąć tych papierów :) Na szybko zrobiłam taką warstwową kartkę, ukwieconą i nieco potarganą. W kolekcji jest sporo elementów do wycinania, na osobnym arkuszu i na okładce zestawu. 
Kolekcja skradła moje serce - na pewno powstanie z niej jeszcze wiele prac ;)


Sama kolekcja prezentuje się tak:
To 12 jednostronnych papierów w romantyczne, kwiatowe wzory.
Do tego seria podstawowa, czyli a z 27 papierów o jednolitym wzorze na całej powierzchni, w różnych odcieniach szarości, idealnych do zaproszeń. Zasadniczo chyba każdy znajdzie coś dla siebie :)





Materiały

Skarbnica Pomysłów - Szary Åšwit - zestaw papierów do scrapbookingu  Craft Passion Komplet wykrojników Ramka owalna z listkami  Tuzin papierowych różyczek biaÅ‚ych ok. 1,5  cm - 12 sztuk Klej Magic z aplikatorem TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m  Papier brokatowy diamentowy 24 cm x 17 cm  Wykrojnik gaÅ‚Ä…zka nr2 Wykrojnik gaÅ‚Ä…zka #7 Papierowe różyczki ok 2,5 cm, 3 sztuk, jasny róż

Komentarze

  1. Fantastyczny papier, jeszcze fantastyczniejszy projekt! Bardzo przypadło mi do gustu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zwróciłam uwagę na tą kolekcję, karta wyszła super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kartka, świetna kompozycja i ilość warstw idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Te szarości są świetne! Bardzo mi się też spodobał pomysł na banerek z napisem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kolekcja i przecudna karteczka z nich wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka. Kolekcja papierów bardzo mi się podoba 💕

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka w cudnych szarościach

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna kartka, a papiery naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Papiery są genialne. Przepiękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna! Te papiery są bardzo wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  11. PIękna kartka Aniu, a kolekcja no cóz jak juz wiesz , jestem nią zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka i niesamowita kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, cudne kolorki i znów te przepiękne brokatowe listeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna kartka:) te papiery pięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna kartka na wyśmienitych papierach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny papier, a kartka jeszcze ładniejsza, super 💕

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)