[DT Skarbnica Pomysłów] Kartka ślubna w szarości i różu

Róż i szarość to niezmiennie bardzo modne połączenie, do którego początkowo nie byłam przekonana. Podobało mi się "u innych", ale sama rzadko je wybierałam :). Pojawia się gotowe w różnych kolekcjach, takich jak Szary Świt, czy Odruch serca, ale tworząc tę kartkę wybrałam opcję połączenia papierów w tych kolorach.  Kartka powstała z papierów AltairArt z kolekcji Ever and Always 2, dodałam elementy z papieru brokatowego i lustrzanego wyciętego wykrojnikami CraftPassion. Dodałam tekturki z Miszmasza PapierowegoLatarni Morskiej i Crafty Moly
Kartka jest dość prosta i jak na mnie mało przestrzenna ;)  ale mam nadzieję, że się Wam spodoba :)








Materiały
AltairArt - Dwustronny papier do scrapbookingu Ever and always 2 - 03 AltairArt - Dwustronny papier do scrapbookingu Ever and always 2 - 02 Karta bigowana DL biaÅ‚y matowy - GoatBox Komplet wykrojników gaÅ‚Ä…zki nr4 Craft Passion Komplet wykrojników Ramka owalna z listkami Klej Magic z aplikatorem TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m  Wykrojnik gaÅ‚Ä…zka nr2Tuzin papierowych różyczek biaÅ‚ych ok. 1,5  cm - 12 sztuk Papierowe Różyczki ok 2,5 cm10 sztuki, biaÅ‚e  Sznurek woskowany baweÅ‚niany, 5m, 1 mm gruboÅ›ci, biaÅ‚y GaÅ‚Ä…zka z listkami Papier lustrzany  srebrny 24 cm x 33 cm  Papier brokatowy diamentowy 24 cm x 35 cm CraftPassion - Wykrojnik serwetka z listkami Crafty Moly - 185 TEKTURKA - RAMKA SUNFLOWER 3

Komentarze

  1. Aniu, ona jest piękna. Te twoje srebrne wstawki są rewelacyjne, dodają głębi i elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna! Bardzo mi się podoba użycie brokatowych i lustrzanych papierków :) I cudne to koronkowe tło dla kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczna! Świetnie skomponowałaś te wszystkie papierowe wycinanki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karta w ślicznych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała! Ten papier lustrzany okazał się świetnym dodatkiem, chyba się na niego skuszę. Dotąd nie kupowałam, bo nie umiałabym wykorzystać. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka! Te srebrny papier daje radę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i bardzo elegancka kartka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, podoba mi się to zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka w cudnej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo śliczna kartka , urocza kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szary i różowy to piękne połączenie, cudna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna kartka, niesamowicie elegancka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)