Romantyczna kartka w stylu vintage

Nostalgia to jedna z moich ulubionych kolekcji Magicznej kartki. Z tych papierów zrobiłam taka warstwową, romantyczną kartkę urodzinowo-imieninową. Jest nieco potargana, a każdą warstwę podkleiłam podkleiłam taśmą dystansową dla uzyskania efektu przestrzenności. Kwiaty i krawędzie papieru nieco potuszowałam, aby nadać im bardziej klimatu vintage. Pomiędzy warstwy poutykałam gazę, listki i tekturki. 




 

Materiały
Magiczna Kartka - Nostalgia 12 Magiczna Kartka - Nostalgia 09  Magiczna Kartka - Nostalgia 14 Magiczna Kartka - Nostalgia 07  GaÅ‚Ä…zka z listkami Wykrojnik gaÅ‚Ä…zka nr2PrimaMarketing - Kwiaty Santorini - Ammoudi Klej Magic z aplikatorem TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m Tuzin papierowych różyczek biaÅ‚ych ok. 1,5  cm - 12 sztuk  Karta bigowana DL biaÅ‚y matowy - GoatBox Papierowe Różyczki ok 2,5 cm10 sztuki, biaÅ‚e  Sznurek woskowany baweÅ‚niany, 5m, 1 mm gruboÅ›ci, biaÅ‚y 1169 TEKTURKA - RAMKA HOLY 1  Color Philosophy- Adobe House

Komentarze

  1. Piękna :) Bardzo lubię takie warstwowe :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudna! Kolorystycznie i kompozycyjnie, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka! I nie dziwi mnie, że lubisz nostalgię, też ją uwielbiam :) taki mój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Ile w niej warstw, pięknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, klimatyczna karteczka! Uwielbiam warstwowość w pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, warstwowa kartka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentuje. Jest bardzo klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nostalgia to najpiekniejsza kolekcja Magicznej Kartki, mam patrzę na nią i jakkś szkoda mi pociąć😂 a kartka wyszła Ci piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, niesamowicie klimatyczna praca :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna! Wspaniały klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna! Te papiery świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka, wspaniałe kolory i ciekawa kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała warstowowa praca. Piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie udało Ci się ukazać styl vintage ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna praca! nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)