Kartka w stylu marynistycznym

 Jakiś czas temu wpadła mi w ręce nowa kolekcja UHK Gallery Lighthouse i od razu bardzo mi się spodobała. Jak większość papierów musiała chwilę odleżeć i nabrać mocy, ale teraz zagościła na moim biurku. Powstało z niej już kilka prac, które będę sukcesywnie pokazywać - jak ktoś zagląda na mojego Instagrama, to w Stories była już zajawka kolejnej ;).
Dziś prezentuję taką prostą kartkę z morskimi motywami, która zrobiłam dla mojego Taty z okazji urodzin. Jest na mnie nietypowa, bo bez kwiatów, ale za to z dużą ilością warstw i gazy ;)  Brzegi papieru maznęłam pastą imitującą strukturę papieru - zaciekawiła mnie i będę z nią dalej eksperymentować. Dodałam złote akcenty farbką Art Alchemy Ginger magic







Materiały

UHK Gallery LightHOUSE - maÅ‚y zestaw papierów do scrapbookingu 6' (15x15cm) UHK Gallery - LightHOUSE - pasek frazy  UHK Gallery - LightHOUSE - octopus Koronka baweÅ‚niana szerokość 15mm klockowa biaÅ‚a, 1 m Art Extravagance- Paper Paste - Efekt Papieru Czerpanego Art Alchemy Finnabair - Sparks - Ginger Magic 50ml Craft baza na kartkÄ™, 15x15cm, 5 sztuk  Twoja Tekturka - Ramka - Openwork - 04 - 2 połówki okrÄ…gÅ‚ej ramki  080010 Kwiatowy ornament  Sznurek woskowany baweÅ‚niany, 5m, 1 mm gruboÅ›ci, biaÅ‚y PÄ™dzel okrÄ…gÅ‚y syntetyczny  nr 10 TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m Klej Magic z aplikatorem 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)