LO z owieczką

Kiedy w moje ręce wpadła kolekcja z Magicznej Kartki "Dziecięca Kraina", bardzo spodobały mi się bardzo słodkie owieczki. Od razu miałam pomysł na scrapa z bardzo starym zdjęciem mojego młodszego syna - jak się domyślacie, tego od niebieskiej owcy ;) - na zdjęciu można zobaczyć, jak wyglądała owa niebieska owca jak była nowa ;) Wtedy tez zaczęło się jego wielkie zamiłowanie do owiec, które trwa po dziś dzień. 
Dodałam warstwy (bez nich ani rusz ;)), serwetki i tekturki oraz koronkę - i scrap gotowy. Miał być własnie taki słodki i pastelowy :) 






Materiały ze Skarbnicy Pomysłów

Papier do scrapbookingu - Magiczna Kartka - DzieciÄ™ca Kraina 04 Papier do scrapbookingu - Magiczna Kartka - DzieciÄ™ca Kraina 09 Papier do scrapbookingu - Magiczna Kartka - DzieciÄ™ca Kraina 10  Miszmasz papierowy - Narożniki z kwiatuszków Gosi Craft Passion Komplet wykrojników Ramka owalna z listkami TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m Papier brokatowy diamentowy 24 cm x 35 cm  Koronka baweÅ‚niana szerokość 25mm klockowa  biaÅ‚a, 1 m  CraftPassion - Wykrojnik serwetka z listkami PENTART - KLEJ HOBBY 80 ml DecoArt Medium Modeling Paste White - Pasta modelujÄ…ca biaÅ‚a 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)