[DT AltairArt] Okrągłe LO

Na blogu AltairArt własnie zaczęło się wyzwanie "W nietypowym kształcie" Zrobiłam na nie okrągłe LO ze zdjęciem z mojej ulubionej Bacówki. Użyłam papierów z kolekcji Nightfall, gdzie jest wzór w gonty, idealny do prac o tematyce górskiej :) Papier odrobinę pomediowałam, nałożyłam przez maskę pastę z Art Alchemy imitującej strukturę papieru, pochlapałam mgiełkami i odcisnęłam stemple Stamperii.







Papiery
AltairArt - Nightfall 04  Dwustronny papier do scrapbookingu AltairArt - Nightfall - arkusz z elementami do wycinania 30,5 cm x 31,5 cm AltairArt - Nightfall 02  Dwustronny papier do scrapbookingu   AltairArt - Nightfall  zestaw papierów do scrapbookingu 15 cm x 15 cm  - zestaw z listkami

Komentarze

  1. Jak tutaj wiele się dzieje na tej karteczce. Genialnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! A ten papier daje niesamowity efekt w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca Ci wyszła ❤️ bardzo mi się podoba ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne LO! Ten papier w dechy jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna praca, kolory, deski piękne 💕

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie i klimatycznie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Na bogato i klimatycznie :) świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne LO, papier w gonty pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)