Kawowa kartka

 Magiczna Kartka własnie wydała dwie nowe kolekcje, jedną z nich jest kawowo-słodyczowa Kawowe Historie. Jest oczywiście dostępna w Skarbnicy Pomysłów, podobnie jak druga, męska, utrzymana w stylu vintage Ten Gość!
Kawowe Historie to jasna, ukwiecona i bardzo kobieca kolekcja - nie mogłam się jej oprzeć :). Idealnie nadaje sie do tworzenia kartek, ale i przepiśników oraz albumów.  A to pierwsza kartka, jaką zrobiłam z tych papierów. Jest warstwowa i nieco potargana. Między warstwami poutykałam gazę - oczywiście podbarwianą kawą, oraz tekturki z Crafty Moly. 







Materiały

Magiczna Kartka - Kawowe Historie 01 Magiczna Kartka - Kawowe Historie 05 Magiczna Kartka - Kawowe Historie 11  PrÄ™ciki na sznureczku, biaÅ‚e, ok. 200 sztuk.    Nożyczki JACKFRUKT czerwone   926 TEKTURKA - RAMKA SUNFLOWER 2 PENTART - KLEJ HOBBY 80 mlTaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m  Tuzin papierowych różyczek biaÅ‚ych rozwiniÄ™tych ok. 1,5  cm - 12 sztuk Komplet wykrojników gaÅ‚Ä…zki nr4

Komentarze

  1. Piękna kartka! Motyw kawy zawsze mnie zachęca do kupienia... No i chyba tak jest i tym razem 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka! Piękne, delikatne kolory + kawa dają świetne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnie tu i klimatycznie :) Aż chcę się pić kawę i oddać błogiej chwili :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, aromatyczna karteczka! Motyw kawy zawsze mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zaproszenie na kawę. Śliczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Uwielbiam kawę i kawowe kartki. :) Szkoda, że ta kolekcja wyszła dopiero teraz, niedawno było wyzwanie kawowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kawowa kartka, zachęca do chwili relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kartka z motywem kawowym ...uwielbiam taki klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, lubię takie warstwowe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. SUUUUUPER , aż zapachniało kawą. Piękna kartkę wykonałaś Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna i mimo późnej pory pachnie mi kawą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, nastrojowa... choć już kawy nie piję od roku, to wciąż pamiętam jej zapach, który kojarzy mi się z chwilą przerwy i ciepłem <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna. Te detale poutykane między warstwami są cudne.
    A w czułości kartka wydaje się być taka lekka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niemalże czuć zapach kawy przez monitor :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)