Męska kartka

Jak zapewne wiecie, już wkrótce będzie Dzień Chłopaka :)  Tworzenie prac dla panów, zwłaszcza dorosłych, to często jest wyzwania, ale wcale nie musi być trudne :) W kilku najbliższych inspiracjach będę pokazywać kolekcje papierów i dodatków, które ułatwiają tworzenie męskich prac. Na pierwszy ogień idzie najnowsza kartka z Magicznej Kartki - Ten Gość! - to fantastyczna kolekcja papierów utrzymana w stylu vintage, z pięknymi grafikami i mnóstwem elementów do wycinania. Zrobiłam z niej taką stonowaną, dość prostą kartkę. Tym razem nie stroniłam od kwiatów, bo i sama kolekcja jest subtelnie ukwiecona, ale nie traci męskiego, zdecydowanego charakteru. 
Użyłam papierów z małego zestawu 15 cm x 15 cm, których pomniejszone wzory są idealne do tworzenia kartek. 
A jak jest u Was, lubicie robić męskie kartki? Jeśli sprawiają Wam kłopoty, zapraszam do zaglądania, bo w będą się pojawiały kolejne męskie inspiracje. 





Materiały

Magiczna Kartka - Ten Gość! zestaw papierów 15x15  Craft baza na kartkÄ™, 15x15cm, 5 sztuk PENTART - KLEJ HOBBY 80 mlTaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m   Nożyczki JACKFRUKT czerwone   Komplet wykrojników gaÅ‚Ä…zki nr4 080041 Kwiatkowy zawijasek

Komentarze

  1. Świetna, delikatna a jednak zdecydowanie męska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka! Bardzo mi się też podobają te papiery. :)
    Ja przestałam mieć problemy z męskimi kartkami, kiedy sobie uświadomiłam, że 1. nie używam w ogóle elementów charakterystycznych tylko dla facetów albo tylko dla kobiet, więc każda kartka jest dla każdego, 2. jeśli robię kartkę pod konkretną osobę, to i tak nie kieruję się jej płcią, tylko jej upodobaniami. :) Jeśli kobieta lubi majsterkowanie albo samochody, to kartka z takimi elementami będzie kobieca. A jeśli pan np. lubi ogrodnictwo, to kartka z kwiatami będzie męska. I tak samo z kolorami. Wprawdzie różowy jest historycznie kolorem męskim i użyję go domyślnie, jeśli nic o danym panu nie wiem, ale w każdym innym przypadku użyję kolorów, które lubi odbiorca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zobacz, z Twoją karteczką jest tak samo! Niby użyłaś męskiego różowego, ale równie dobrze może to być kartka dla pani, która np. lubi stare samochody. :)

      Usuń
  3. Czytam komentarz Dagi i rzeczywiście kartka pasuje jemu i jej :) Świetna sprawa! A kolekcja bardzo ciekawa, i kartka bardzo udana i inspirująca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka :) Będę podglądać kolejne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka! Zgadzam się, że nie jest ani stricte męska ani stricte damska! Zazdroszczę Ci tej umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna jest, ja też nie lubię męskich prac zawsze mam z nimi problem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O wspaniale wyszła Ci ta męska kartka ...ja zawsze mam trudności i towarzyszący mi brak pomysłów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszła naprawdę super, podoba mi się to, jak ją skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała karteczka powstała. Ja również dodaje kwiaty na kartki dla panów, oczywiście nie będzie to wielki papierowy bukiet tylko raczej pojedyncze sztuki ale zawsze dodają uroku takiej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię robić męskie kartki dla panów, których znam osobiście, bo wtedy nie mam z nimi najmniejszego problemu. Trochę więcej zastanawiania się zabierają mi kartki dla nieznajomych, ale te rzadko się zdarzają. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest super. Delikatna, ale zdecydowanie męska.

      Usuń
  11. Podoba mi się! Delikatna, pastelowa kolorystyka plus dodatki, stworzyły świetną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie Ci wyszła :) Męskie kartki do dla mnie zawsze ogromne wyzwanie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna kartka :) pomieszanie i połączenie różu i błękitu sprawiło, że kartka stała uniwersalna co chodzi o płeć, tak jak pisała DAGA.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)