Wakacyjny layout ze świątecznych papierów

Świąteczne papiery nie zawsze muszą służyć wyłącznie do tworzenia świątecznych prac. Tak właśnie stało się z kilkoma arkuszami z najnowszej kolekcji UHK Gallery Hello Christmas. W połączeniu z kwiatowym papierem ze starszej kolekcji Bananarama bardzo przypasowały mi do kolorystyki wakacyjnego zdjęcia. Wbrew jesiennym kolorom, zdjęcie zrobione zostało pod koniec lipca. 
Sam scrap jest dość prosty, dodałam trochę mediowych napisów, warstw i tekturek, a na koniec pochlapałam mgiełką. Pobawiłam się też w przeszywanie papieru sznurkiem lnianym. 
Powstał taki layout, który teraz mi przypomina o kilku dniach urlopu. 
A Wy, robicie scrapy, oprawiacie w taki sposób wspomnienia? :) 








Materiały
UHK Gallery - hello Christmas - EVERGREEN UHK Gallery - hello Christmas - NOEL  UHK Gallery - hello Christmas - DECEMBER  UHK Gallery - Bananarama - CRUEL SUMMER  PENTART - KLEJ HOBBY 80 mlTaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m   Nożyczki JACKFRUKT czerwone   Koronka baweÅ‚niana szerokość 25mm klockowa  biaÅ‚a, 1 m  PENTART - PENTART-PASTA DO SZABLONÓW 50m PERŁOWA WANILIA STAMPERIA-  stempel gumowy/kauczukowy 14x18 cm CALLIGRAPHY OkrÄ…gÅ‚a ramka majowa
Zgłaszam na wyzwanie
"Wakacyjne wspomnienia..." Kreatywna Pracownia

Komentarze

  1. Piękna oprawa dla wakacyjnych wspomnień :) Ja jeszcze nie robiłam scrapa, ale może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na połączenie tych papierów. Powstał naprawdę ciekawy i śliczny scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oprawa cudownie pasuje do zdjęcia! Piękny scrap! Ja he rzadko robię, a nawet bardzo rzadko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaka świetna praca :) Piękna oprawa dla pięknego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I gdzie te świąteczne papiery?
    Pięknie oprawione wspomnienie lata.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie dobrałaś papiery do zdjęcia! Wszystko rewelacyjnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcie i piękny layout! Pomysł ze sznurkiem fantastyczny! Chyba kiedyś go podkradnę. :)
    LO robiłam raz w życiu i... leży w szafie. :) Nie wiem, co z nimi potem robić, więc robię wpisy do smasha. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny LO, a zdjęcie wygląda jak z kolekcji papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z ciekawością oglądam Twoją pracę, szczególnie, że na wstępie zaznaczyłaś, że ze świątecznych papierów... Scrap iście wakacyjny, kojarzący się z urlopem, bardzo udany, wszystko tak ładnie pasuje :) Szczerze, to nie mam na koncie tego typu pracy, bo nie wiem jak się zabrać, ale wszystko przede mną ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko ciekawie skomponowałaś

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie robiłam jeszcze LO ale twój jest super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ci to wszystko wyszło/ Wcale nie widać, że to świąteczne papiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe LO! Świetna kolorystyka - przyciąga oko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne LO,. prawdziwie wakacyjne :) Sama też robię layouty, ale niezbyt często. Więcej jednak u mnie albumów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znowu tu jestem i znowu się nim zachwycam!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywnej pracowni.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A tam świąteczne papiery jak można z nich taką piękną wakacyjną pracę wyczarować :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. PIĘKNIE ZACHOWANE WSPOMNIENIE Z WAKACJI.
    Ja moje layout oprawiam w ramki i wieszam na ścianie.
    http://etipasja.blogspot.com/2019/10/layout-w-sepii.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)