Ślubny komplet w różu

 Dziś mam do zaprezentowania ślubny komplet w różu. Powstał w całości z papierów AltairArt z kolekcji EverDream, bardzo kwiatowej i romantycznej.  Tekturkę z Crafty Moly pokryłam białym embossingiem - pudrem z Agaterii. 
Kartka ma elementy patchworkowe wycięte wykrojnikiem z Agaterii.
Pudełko do kartki zrobiłam sama od podstaw z papieru scrapowego, także z kolekcji EverDream. W pudełku jest kieszonka na pieniężną wkładkę.
Pudełko ozdobiłam elementami patchworkowymi oraz tekturką 2D z para ma mostku, którą od dawna miałam ochotę użyć :)
Macie czasem tak, że jakieś przydasie to Was mówią, aby koniecznie ich użyć i tylko czekacie (albo i nie czekacie:P ) na pretekst?





 Materiały

AltairArt - Dwustronny papier do scrapbookingu Ever Dream 04 AltairArt - Dwustronny papier do scrapbookingu Ever Dream 06  AltairArt - Ever Dream zestaw papierów do scrapbookingu 15 cm x 15 cm 082 Tekturka - White Wedding 5  1289 Tekturka - Romantyczny Mostek 2D  Agateria - Puder do embossingu BIAŁY (do detali)  Agateria - Zestaw do patchworka - wykrojnik Komplet wykrojników gałązki nr4 Wykrojnik gałązka nr2  Papier brokatowy diamentowy 24 cm x 17 cm Klej Magiczny z aplikatorem   TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m   Nożyczki JACKFRUKT czerwone Papier wizytówkowy kratka biały Elfenbens 246 gsm A4 Pręciki na sznureczku, białe, ok. 200 sztuk.


Komentarze

  1. Piękna praca:) Śliczny papier:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny i bardzo romantyczny komplet :)
    Czasem się zdarza, że jakaś rzecz mówi, żebym jej użyła, ale nic na siłę, jak stwierdzę, że nie pasuje, to niestety musi czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, romantyczny komplecik i piękne papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak romantycznie... I bardzo delikatnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG, tak, też tak mam, że muszę i się uduszę, jeśli tego nie użyję. :D
    Piękna praca, świetna ta tekturka i fajnie wygląda na tle serduszka brokatowego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw, i jak cudnie się mieni :) Mam podobnie z przydasiami - siedzi mi nieraz w głowie jakaś tekturka przez kilka dni i spokoju nie daje... do momentu aż jej użyję, ale i to mam później dziwne odczucia, czy dobrze zrobiłam używając jej akurat w tym momencie ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw. Tak moja uwagę zwróciły wykrojniki kwadraty. Bardzo mi się podobają ale wciąż jak mam kupić (i wydac pieniadze) to myślę sobie, że to przecież tylko (nie)zwykle kwadraty... Ale wciąż jednak wiem że one nie są zwykle i wciąż je chcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dość długo przed nimi broniłam, ale są warte :)

      Usuń
  8. Piękny i bardzo romantyczny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny zestaw w tych kolorach, bardzo romantycznie się zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały komplet, taki romantyczny i pełen miłości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplet, wyszło bardzo romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, piękny komplet. Cudowna kolorystyka, bardzo subtelna 💕

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)