Męska kartka

Jak się okazało, mam tylko jedno zdjęcie tej kartki. No trudno, obędzie się bez zbliżeń. Powstała na październikowe wzywanie w AltairArt (Taaaak, wiem, mam niezłe opóźnienie :P), ale jakoś nie miałam nabożeństwa, aby napisać notkę. Bardzo mnie korci zamknięcie bloga, bo nie mam do niech ani chęci, ani cierpliwości. Ograniczam swoją bytność w sieci do niezbędnego minimum - instagram i facebook to i tak za dużo. Może trochę szkoda, bo mam go prawie 10 lat (ale pierwsze posty wyleciały w ramach autocenzury :P), ale może po prostu -  już wystarczy?

Komentarze

  1. Świetna męska karteczka! Mnie właśnie czeka takie męskie wyzwanie, ale póki co czasu i weny brak. Tak więc doskonale rozumiem brak czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kartka...
    A co do rezygnacji... Blog contra instagram i FB... Wiesz, ja myślę, że jeszcze przyjdą takie czasy że blogi wyprą tę modę /nowoczesność i jeszcze wrócą do łask (a może to moje marzenie? ciche pragnienie, no cóż też możliwe...).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, FB nie lubię jeszcze bardziej i gdybym nie musiała zawodowo, nie miałabym go wcale. No, ale takie czasy, gdy trzeba. Blogi ogólnie mają się dobrze, choć akurat w scrapowym świecie wszyscy przechodzą na FB. W umie nie wiem czemu.

      Usuń
  3. Ale świetna jest ta kartka, super ją skomponowałaś :)
    Ja za FB nie przepadam, bo jest tam jeden wielki bałagan, no i zdarza się, że, nie wiadomo dlaczego, wpisy nagle znikają. Wolę jednak bloga, bo to jak moje podwórko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No FB to zdecydowanie cudzy plac zabaw i w sumie szkoda, że teraz trudno bez niego funkcjonować. Ale mi się udało znacznie ograniczyć, tylko do rzeczy służbowych :)

      Usuń
  4. Fantastyczna! Te szarości super pasują do surowej tekturki. Mam taką samą i zainspirowałaś mnie, jak jej użyć. :)
    Mnie jednak lepiej na blogu niż na fb. Na fb nie da się nic znaleźć, a do tego mogą skasować konto, kiedy zechcą, bez powodu. Na Instagramie tak właśnie mi zrobili. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloga takiego jak na blogspocie też mogą zawiesić, zdarzyło się to mojej koleżance. Jakby mieć wykupioną domenę i serwer, na tym postawione blogowe oprogramowanie - wtedy można mówić, że jest się niezależnym. Na wszystkich innych miejscach bezpłatnych - zależymy od kogoś. A teraz Ci konto na insta skasowali? Przecież jest?

      Usuń
  5. Świetna kartka męska w szarościach lubię takie. Osobiście też mam takie wrażenie że nasze blogi są zapomniane i odwiedzają je tylko te osoby, które biorą udział w komentowaniu przynajmniej tak jest u mnie. No cóż też czasem myślę o zamknięciu bloga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie nie wiem, czy prowadzenie bloga ma sens :(

      Usuń
  6. Przyjemna szarość kartki, i warstwy ciekawie nałożone, plus bardzo fajne zdjęcie :) Aniu, może to jakiś chwilowy kryzys - takie zwykłe "niechcemisie"? Daj sobie jeszcze czas i szanse, szkoda by było. A z fb to macie rację, zdominował. Ale są też plusy-gdy na fb dasz info o nowym wpisie, to ktoś zainteresowany kliknie w link i wejdzie na bloga. A minus -w większości ludzie lubią szybko coś zobaczyć, nie chce im się klikaćw w linki, czytać, a co dopiero pisać. I od razu się autorowi posta odechciewa, gdy nie ma zainteresowania. Też czasami mi się nie chce pisać, czy nawet tworzyć, ale to mija. Może i Tobie Aniu się odmieni :) Póki co my do Ciebie zaglądamy z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super męska.
    A może to tylko jesienny kryzys blogowy? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka. Ja lubię blogowac , instagram jakoś nie przypadł mi do gustu . Blogi da ciekawsze i dłużej żyją te nasze posty niż zdjęcia na insta. 10 lat kawał czasu szkoda by to było zostawić

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka prześliczna a co do blogowania to jak dla mnie to jednak prowadzenie bloga to jest coś wspaniałego, a facebook i instagram dla mnie to jedynie konieczność, której nie lubię ale niestety dzisiejsze czasy wymuszają na nas ich używanie. Ja gdybym miała rezygnować to bardziej z tych koniecznych niż z bloga, bo to jest nasze podwórko i my je tworzymy a nie inni za nas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka jest świetna! Ja też swój blog prowadzę od ponad 10 lat i nie zamierzam przestać... :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)